Moje TOP 5 seriali / #1

                                              WITAM!!


Dzisiaj TOP5 moich ulubionych seriali!

Tak szczerze powiedziawszy czasami mam "faze" na oglądanie seriali. Nie oglądam ich jakoś wyjątkowo nałogowo, ale czasami jak mam ochotę i jakiś serial mi przypasuję to oczywiście oglądam od razu najlepiej całą serię, albo dwie.

Zaczynamy od końca...


5. SCORPION

Jest to serial o supergeniuszach którzy stworzyli swój własny zespół i pomagają FBI w niektórych sprawach wagi państwowej. 

Moim zdaniem serial warty obejrzenia. Trochę mi przypomina te wszystkie CSI ale  naprawdę warto poświęcić trochę czasu i go obejrzeć. 
Trafił na 5 miejsce bo nie jest jakiś zadziwiający, tylko czasami zaskakuję, odcinki są schematyczne. 



4. Riverdale 

Serial opowiada o wydarzeniach w małym miasteczku Riverdale, gdzie młodzież musi się zmierzyć ze śmierciom kolegi ze szkoły.


Serial spoko. Obejrzałam tylko 1 sezon więc nie chce spojlerowac komu kolwiek. Ogólnie mi się ten serial średnio podobał, ale wiem, że większości młodych ludzi się podoba. Dlatego dostaje miejsce 4. Tak szczerze to ja raczej jestem zwolenniczką seriali gdzie akcja jest bardziej i szybciej rozkręcona ale dla zabicia czasu warto obejrzeć. 




3. American Horror Story - wszystkie sezony

Nie bedę pisać o czym jest każdy sezon bo byłoby to bez sensu. Każdy jest o czy innym xd. Trzyma w napięciu. Wspaniały, cudowny i w ogóle. Nie będę przesładzać ale jestem wielką fanką :)










2. Stranger Things s1 i s2

Świetny serial z ciekawą obsadą i udaną fabułą. Inspiracje twórczością Kinga. Cud, miód i orzeszki. Nic dodać nic ująć. 



I UWAGA UWAGA!!!!


1. The end of the Facking World

Serial opowiada o dwójce nastolatków: dziewczynie która nie umie być miła, i chłopaku który myśli że jest psychopatą. Ona chce uciec, on ucieka z nią, żeby ją zabić. 

Zdecydowanie najlepszy z ostatnich seriali jakie oglądałam. W takim stylu jaki lubie. Czarny humor na poziomie. Polecam najbardziej ze wszystkich. Jest krótki, odcinki trwają ok. 20 min. 





To tyle na dzisiaj. widzimy się w następnym wpisie.

Do zobaczenia :)

Komentarze

  1. Teotfw, Stranger Things i Riverdale oglądałam i najbardziej spodobalo mi się ST. Riverdale tylko pierwszy sezon mi się podobał, natomiast The End Of The F**king World też bylo super ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ST wygrywa zawsze... teraz tylko czekac na kolejny sezon :)

      Usuń
  2. Ciekawy post ;) Kojarzę większość ale jeszcze nie miałam czasu do nich przysiąść. The end of the Fucking World obejrzałam na jeden raz. Boski! <3
    Pozdrawiam :)
    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Riverdale u mnie zawsze na 1 miejscu ♥
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Stranger Things jak dla mnie the best of the best! <3 :)
    Reszty niestety nie oglądałam ale przymierzam się do The end of the Fucking World. :D Mam nadzieję, że nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaciekawiłaś mnie pierwszym serialem, z chęcią chciałabym zapoznać się z jego fabułą! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz