"The Rachels"- recenzja...Czy warto tracić czas?

Hejka!



Dzisiaj szybka recenzja filmy "The Rachels". Obejrzałam go bo kiedy obejrzałam zwiastun to on mnie zaciekawił. 





Pomyślałam:"Fajny,kryminał, trochę psychologiczny"
Czy warto tracić na niego czas? 


Może zacznijmy od zwiastunu i opisu filmu. 


W filmie poznajemy dwie dziewczyny, które są najbardziej popularnymi osobami w szkole średniej.Nazywają się "The Rachels" ponieważ obydwie mają na imię Rachel. Akcja rozkręca się wtedy kiedy jedna z nich Rachel Nelson, zaczyna się odcinać od drugiej, Rachel Richards. Zaczyna być popularniejsza i bardziej rozpoznawalna. Nie chce być już w klubie "The Rachels" chce być osobną jednostką. Więc spada z dachu swojego domu i umiera. 
No i jak myślicie? Kto ją zabił? 
Rachel Richards chce zyskać popularność na jej śmierci i zająć jej 
miejsce.

 

Podsumowanie:

Dla mnie to nie było to czego oczekiwałam po trailerze. Typowa młodzieżówka. Zakończenie już w sumie pokazane w zwiastunie. 
Trochę się zawiodłam. Myślałam, że będzie w tym więcej kryminału, dramatu i odrobinę filmu psychologicznego, ale cóż nie o to mi chodziło. Wyjaśnienie się wątków z końca nie zrobiło na mnie takiego "WOW". To było po rostu takie :AHA No ok, domyślałam się, że jest coś nie tak. 





Typowy film dal młodzieży, nie za mocny, nic wielkiego nie wnoszący do mojego życia, nieudolnie pokazujący życie szkolne i ludzi z poważnymi problemami psychicznymi. 
Można było to zrobić lepiej. Aktorsto na nie wysokim poziomie, chociaż najbardziej podobała mi się postać Roxie, która rzeczywiście potrafiła zaskoczyć. 


Nic wielkiego. Na nudny wieczór przed pójściem spać, ale sama osobiście nie wiem czy nie szkoda byłoby mi czasu. 



W moje gusta się nie wpasował ale może w Wasze się wpasuje :)

Do następnego.
:)


Komentarze

  1. Chciałabym osobiście zapoznać się z fabułą :)
    Kto wie, może film przypadnie mi do gustu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, żeby go obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz