Siemanko!
Dzisiaj odzywam się po sporej przerwie. Niestety opuściłam bloga na czas matur bo nie chciałam żeby coś mnie rozpraszało.
Wracam do was z nowymi serialami!!. Wróciłam do ich oglądania. Zakupiłam Netflix'a więc tam je właśnie oglądam. Numeracja bardzo dużo znaczy bo będą to seriale od tego który najmniej m się spodobał aż do tego, który według mnie był najepszy.
5. IZOMBIE
Serial opowiada o Liv. Dziewczynie która była lekarzem. Na imprezie coś się stało i wszyscy oszaleli. Poprzez zadrapanie przeżyła i została zombie. Musi jeść ludzkie mózgi więc pracuje w kostnicy. Przez zjedzenie ludzkiego mózgu widzi wspomnienia ofiar morderstw i pomaga policji. Perypetie zombie zawsze spoko.
Jak dla mnie serial dobry na zabicie czasu ale ja stanęłam na 3 sezonie 3 odcinku i nie mogę ruszyć dalej. Mało co się tam dzieje. Ciągle jest to samo i za bardzo mnie zanudził. Może wróce do oglądania bo jest 4 sezony a utknęłam na 3.
4. Wodogrzmoty Małe
Nie wiem czy musze pisać o co w tym chodzi :)
Rodzeństwo przeprowadza się na wakacje do wujka Stanka i odkrywa tajemnice miasteczka Wodogrzmoty, które ma ich mnóstwo.
Również fajne dla zabicia czasu, lub rodzinny wieczór. Bardzo fajnie są tam przedstawione różne zagadki, jest tam ta atmosfera tajemniczości.
3. SCREAM
Morderstwo pewnej uczennicy w Lakewood budzi wspomnienie podobnych zabójstw które miały miejsce 20 lat wcześniej.
Pewnie tytuł kojarzy wam się z filmem Krzyk. Niestety oprócz tytułu mało mają ze sobą wspólnego.
Ja pochłonęłam bardzo szybko 2 sezony i może doczekam się kiedyś następnego. Pełno tajemnic, odrobina grozy i dosyć dobra gra aktorska. Mnie serial pochłonął i polecam z całego serduszka. :)
2.SZEFOWA
Serial na podstawie książki #GIRLBOSS.
Komedia pełna zwrotów akcji i wspaniała, łamiąca wszelkie stereotypy główna bohaterka.
1. RIVERDALE- 2 sezon
Znowu ten serial :)
Tak jak wspominałam wcześniej nie wiedziałam czym tu ludzie się tak jarają, ale zrozumiałam. 2 sezon wciągną mnie, bez opamiętania czekałam na kolejne odcinki i rozwój wydarzeń. Już jest zwiastun 3 sezonu. Nie mogę się doczekać !!!
Tutaj nie wstawie zapowiedzi bo nie chce spojlerowac tym co nie obejrzeli 1 sezonu.
To ja się z wami żegnam. 2 czerwca wyjeżdżam do Belfastu więc pewnie bedzie post z podróży.
Mam zamiar wstawiać posty teraz regularnie. :)
Do następnego :)
Nie znam żadnego z przedstawionych seriali, a co do opuszczenia bloga w trakcie matur jest to jak najbardziej zrozumiałe.
OdpowiedzUsuńmakijazagi.blogspot.com
Oglądałam Scream i podobał mi się. Reszty nie znam.
OdpowiedzUsuńJak tam po maturach ? :)
Ustny angielski oczywiście lepiej mi poszedł niż polski, a co do pisemnych to zobaczymy w lipcu :)
UsuńWodogrzmoty małe <3 Ja oglądam niesamowity świat Gumballa jestem po prostu od tego uzależniona :D resztę tytułów musze koniecznie nadrobić :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam cieplutko myszko :*
ayuna-chan.blogspot.com
Ja tez ostatnio malo czasu na bloga:(
OdpowiedzUsuńŻadnego z seriali nie znam, w ogóle prawie nie oglądam telewizji, a zwłaszcza seriali.
OdpowiedzUsuńiZombie to mój faworyt w tym zestawieniu :P
OdpowiedzUsuńI jak wrażenia po maturach? ;)
OdpowiedzUsuń