Filmowo-Serialowo- 3% /#3

HEJKA!!


Dzisiaj recenzja serialu z Natflix'a- 3%. Warto??




Wyobraźcie sobie, że cały świat to jeden wielki slums. Jest jednak Wyspa, na której mieszkają sobie ludzie i żyją sobie beztrosko, mieszka tam 3% społeczeństwa. Aby dostać się na tą Wyspę ma się tylko jedną szanse. Każdy w wieku 20 lat ma szansę aby dostać się na Wyspę, ale musi przejść Proces. Proces jest zbiorem testów, które trzeba przejść aby się dostać na wymarzoną dla każdego Wyspę. Jednak jak możecie się domyślić te testy nie są łatwę i każdego może spotkać eliminacja, czyli wracają to swojego wcześniejszego życia na Lądzie. 

Sezony są dwa. Pierwszy seron ma 9 odcinków a drugi 10 odcinków. Trwają mniej więcej godzinę. Ma być 3 sezon :)

Taki krótki opis bez spojlerów. 






OPINIA

Jak dla mnie to fantastyczny serial! 

Jeżeli lubicie klimat Więźnia Labiryntu to na pewno ten serial przypadnie Wam do gustu, bo jest właśnie w podobnym klimacie. Zadania są ciekawe i wymagają myślenia, czasami są podchwytliwe i pomimo, że rozwiązanie problemu wydaję się oczywiste to okazuję się, że tak nie jest. 

Na razie wiem, że serial jest dostępny na Netflix'ie. Nigdzie indziej nie mogłam go znaleźć ale jak wiecie gdzie można go obejrzeć to piszcie w komentarzach. Może ktoś się skusi :)

Bardzo dawno nie oglądałam tak dobrego serialu który mnie zaciekawił i zmusił do głębszego zastanowienia :) 




Dla mnie mega poruszający, pełny zwrotów akcji i ciekawych zdarzeń. Nie ma żadnych schematów. Ciągle się coś zmienia. Nigdy nie wiesz kto jest po czyjej stronie. 


To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że przekonałam Was do obejrzenia tego serialu albo chociaż zaciekawiłam :)

Ja jutro wyjeżdżam nad morze Bałtyckie. Tylko na weekend ale zawsze. Widzimy się w następnym poście :)



Komentarze

  1. Uwielbiam Więźnia Labiryntu i seriale netflixa,wiec myśle ze ten jak najbardziej przypadnie mi do gustu,dlatego muszę dodać na listę seriali do obejrzenia. Pozdrawiam cieplutko!
    https://pieceofgood.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz