5 Moich ulubionych cytatów w ostatnim czasie :)

Siemanko!

Dzisiaj mam nadzieję, trochę inspirujący post o moich ulubionych cytatach. W ostatnim czasie trochę się tego zrobiło. Nie "zbieram cytatów" jak niektórzy. Po prostu czasami coś wpadnie mi w oko. Jeszcze wyprostuję pewną kwestię, tych autorów czytam powieści Szekspira i Szymborską lubię najbardziej, to nie tak, że szukam randomowych cytatów :)



1. 

"Czytamy listy umarłych jak bezradni bogowie,
ale jednak bogowie,bo znamy późniejsze daty" 

Wisława Szymborska "Listy Umarłych"


2.

"Żartuje z blizn, kto nie zaznał rany" 

William Szekspir


3. 

"Najszlachetniejsze serce jest to, które raczej da się skaleczyć, niż samo zadraśnie" 

Adam Asnyk


4. 

"Nie znam roli, którą gram, wiem tylko, że jest moja, niewymienna"

Wisława Szymborska


5. 

"Jesteśmy z tego samego materiału co nasze sny" 

William Szekspir



Są to moje ostatnio ulubione cytaty. Mam nadzieję, że one również Was zainspirują. 
Taki krótki post dzisiaj. Mam jeszcze coś w zanadrzu :)

Do następnego!

Komentarze

  1. Znam te cytaty. Ja najbardziej lubię "Co Cię nie zabije to Cię wzmocni"
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz