Filmowo-serialowo/#10- Sierra Burges is a Loser

Siemanko!

Dzisiaj kilka słów o nowym młodzieżowym filmie Netflix'a!
N początku od razu powiem, że nie byłam do końca przekonana do tego filmu, jakoś nie przypadły mi do gustu młodzieżówki od Netflix'a.



OPIS

Sierra Burges nie ma łatwego życia. Nie jest ani lubiana ani ładna. Jej ojciec jest słynnym pisarzem a ona sama interesuję się poezją. Ma oczywiście swoją nemesis, czyli Veronice. która nie daję jej żyć. Pewnego razu żeby zrobić Sierze na złość Veronica daje jej numer pewnemu chłopakowi, z którym później Sierra zawiązuję internetową znajomość





OPINIA:

Film o dorastaniu w świecie idealnych ludzi z idealnym życie na instagramie. Moim zdaniem temat bardzo na czasie. Nie jesteś ładna i nie masz tysiąca followersów na instagramie? Nikt cię nie szanuję, nie szanują cię za to co masz w głowie.

Chociaż w tej historii widzimy dwie strony medalu. Sierre i Veronice. Film pokazuję nam, że życie pokazywane w internecie może być całkowicie inne niż w rzeczywistości i okazuję się, że sielankowe życie również nie jest takie proste na jakie wygląda.



Film idealny dla młodzieży jak również dorosłych, pełen dobrego humoru i oczywiście wątka romantycznego, który napędza nam akcję.





To nie jest kolejna ckliwa historia o zakochaniu się od pierwszego wejrzenia.
w filmie jest pokazanie że nie zakochujemy się w wyglądzie tylko w charakterze danej osoby.


PODSUMOWANIE

Film mega mi się podobał. Zachwycił mnie na maxa!!!
Nie podobał mi się szczególnie "Do wszystkich chłopców których kochałam" ani "Kissing Booth". Według mnie jest to jeden z lepszych filmów Netflix'a dla nastolatków, który wyprodukowali w ostatnim czasie!


To tyle na dzisiaj.
Do następnego!

Komentarze

  1. zaciekawiłaś mnie tym filmem!
    tak rzadko oglądam coś na Netflixie :D pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie napisałaś więcej o tym filmie, ale wydaje się być ciekawy :)
    www.spiked-soul.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kilka razy reklamę tego serialu! Nie przekonuje mnie ona do siebie, a Netflixa nie mam i w najbliższej przyszłości nie znajdę na niego czasu. (Nie)stety.

    http://screatlieve.blogspot.com/2018/09/10-sposobow-na-stres.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz