Filmowo-serialowo/#6 Do wszystkich chłopców których kochałam

Siemanko!!!


Jak wiadomo, albo i nie. Jest to seria filmowo-serialowa! A ja tutaj o samych serialach xd
Dzisiaj film, który w bardzo krotkim czasie od premiery stał się baaardzo popularny.  


Zwiastun:



Do wszystkich chłopców których kochalam. 







Skrót:

Film opowiada o dziewczynie, która ma 2 siostry i tatę, jej mama umarła. Nie umie dobrze wyrażać swoich uczuć do chłopców, więc zamiast im o tym mówić pisze do nich listy które wkłada do swojego niebieskiego pudełeczka. Podkochuje się również w chłopaku swojej starszej siostry. Pewnego nieszzęsnego dla naszej bohaterki dnia wszystkie listy, a dokładnie było ich pięć, zostają wysłane do chłopaków w których się podkochiwała. 


I tutaj na razie finito bo nie chce przypadkiem za dużo zdradzić.


Moje odczucia:

Do tego filmu byłam nastawiona bardzo sceptycznie. Nie podobał mi się koncept i wszytko, ale ostatnio miałam wene i obejrzałąm to! Wygrała ciekawość.


Nie jest to jakieś wielkie odkrycie kinematografii, film roku, czy najlepszy film tej dekady. 
Jest to przyjemna komedia romantyczna, którą można obejrzec z młodszym rodzeństwem. Film typowo młodzieżowy, o miłości, okresie dojżewania itp. 




Nie mogę powiedzieć, że mi sie nie podobał, bo przyjemnie się go oglądało, ale drugi raz bym go już raczej nie obejrzała. 

Role fajnie obsadzonę, nie mogę mu nic zarzucić. Jednak ten film nie wpasował się w mój gust. Film dla młodzieży od 13-16 lat. Taka typowa młodzieżówka. 




Mnie nie porwał ani fabułą ani w sumie niczym. Ciężko mi nawet opisać swoje odczucia bo dla mnie był po prostu nudny! 

A wy ogłądaliście? Może macie inne odczucia i opinię?
Dajcie znać.
Do następnego! 

Komentarze

  1. Jak ja nie znoszę młodzieżówek... Głównie przez fakt, że prawie w każdym filmie dzieją się te same rzeczy, które już po x powtórzeniach są niestrawne, młodzi grają zazwyczaj sztywno, iż chce się im oczy wydrapać... Naprawdę już wolę dramaty. Ta produkcja od kilku dni przewija się przez Filmweba non stop, Ty jesteś jedyną osobą, której opinie na temat tego filmu przeczytałam. I wiem, iż to nie dla mnie.
    Pozdrawiam, życzę dobrego wieczoru!
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz