Filmowo-serialowo/#7 Tragedy Girls

Siemanko!



Dzisiaj recnzja filmu!!!!


"TRAGEDY GIRLS"




Opis filmu


Film opowiada o dwóch przyjaciółkach, które są w stanie zrobić wszystko dla popularnosci. Nawet porwać seryjnego morderce żeby ich uczył jak zabijać! Więc zabijają. W pewnym momencie sprawy się komplikują bo jedna dziewczyna zdobywa większą popularność. Dzieje się!!






Moja opinia:


Co prawda znalazłam ten film w kategorii horror, pomimo paru krwawych scen nie wydaje mi się być typowym horrorem. Może horrorem-psychologicznym, albo po prostu psychologicznym...czy coś. Jeżeli szukacie czegoś strasznego to nie tędy droga. Ten film nie jest straszny, ma w sobię odrobinę "czarnego humoru".







Podsumowanie:


Jak dla mnie dobry film na odprężenie się z pudełkiem lodów na kanapie. Przyjemnie się ogląda a czas szybko zleciał. Jest tam jeden zwrot akcji, którego mogliśmy się nie spodziewać pod koniec ale on idealnie wpisuję się w młodzieżowy klimat. Film troche działa na psychikę bo to co te dziewczyny tam wyprawiają to przechodzi ludzkie pojęcie. Nie są typowymi zabójczyniami!








To tyle na dzisiaj. Nie mam się za bardzo nad czym rozwodzić!

No cóż. To do następnego.


Komentarze

  1. Nie słyszałam o tym filmie, czarny humor lubię chyba w każdym wydaniu, nie widziałam go jeszcze w wersji młodzieżowej. Z tego co wiem, to jedną z tych głównych aktorek kojarzę - Brianna Hildebrand grała w obu częściach "Deadpoola", którego uwielbiam <3
    A opisałabyś kiedyś jakiś starszy film z legendami kina, na przykładam Katharine Hepburn?
    Pozdrawiam i życzę rewelacyjnego wieczoru! :*
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz