Filmowo-serialowo/#9- Van Helsing

Siemanko!


Dzisiaj trochę o serialu, który skradł moje serce!Dawno się z takim nie spotkałam, pochłonęłam całe dwa sezony prawie od razu!





OPIS:

W serialu poznajemy Vanesse Helsing. Po nazwisku można poznać, którego ze znanych rodów łowców wampirów się wywodzi. Zapada jednak w śpiączkę na parę lat. Gdy się z niej wybudza, nie ma pojęcia co się dzieję. Nie ma pojęcia gdzie jest jej ukochana córka i że jest jedyną nadzieją na uratowanie świata opanowanego przez wampiry.




OPINIA:

Serial wciąga, a fabuła nie zawodzi!
Poszukiwania córki w świecie opanowanym przez wampiry, zderzenie się z przeznaczeniem. 



Szczerze powiedziawszy myślałam, że jest to po prostu kolejny serial oparty na apokaliptycznej wizji świata i magicznej, głupiej bohaterce zdolnej ocalić świat ale oczywiście ma na dodatek nie wiedzieć jak (żeby było niby ciekawiej)



Bohaterka nie jest idiotką, jest to postać dynamiczna, specjalna. Świetna gra aktorska i dobry scenariusz. Tylko mam wrażenie, że niekiedy po rozpoczęciu jakiegoś wątku, który jest ciekawy bardzo szybko się nudzi reżyserowi i bardzo szybko się kończy, tak jakby nie było rozwinięci wątków. 

Jednak mi to nie przeszkadzało. 



Wyczekuję premiery kolejnego sezonu i już nie mogę się doczekać bo krew mi się w żyłach gotuję! 




Z całego serca polecam!

Tyle na dzisiaj. 
Do następnego postu. :) 




Komentarze

  1. Ja nie umiem się wciągnąć w żaden serial ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym serialem, muszę obejrzeć chociaż jeden odcinek :)
    Zapraszam do mnie: www.agarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy miałabym odwagę obejrzeć ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym serialu :)
    Myślę, że fabuła mogłabym mnie zaciekawić.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohoho podoba mi się! Będzie to następny serial który oglądnę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz