TOP5 moich ulubionych piosenek w te wakacje :) Vol.2

Siemanko!


Dzisiaj 2 część moich ulubionych piosenek w te wakacje :)





1 Havanna- Camilla Cabelo 


Nie mogło zabraknąć tej piosenki, która grała w radiu non-stop. Ja ją lubię, Camille Cabello jako piosenkarkę, artystkę solową też uwielbiam. <3






2. Someday- ZOMBIE


Mimo, że to soundack filmy Disney'a to piosenka bardzo mi się spodobała i naprawdę ją polubiłam. 





3. Celtic Woman - Tír na nÓg (feat Oonagh)



Ostatnio też miłam wieklą słabość do muzyki celtyckiej. :) 
Ta piosenka umilała mi niektóre samotne wieczory :)




4. Marsz Turecki- Mozart


Jak mówiłam słucham różnych rodzająw muzyki. Klasykę zawsze uwielbiałam i bardzo chętnie do niej wracam :)





5. Abba- Gimme Gimme Gimme


Oczywiście w już drugim zestawieniu nie mogło zabraknąć Abby'y! Bardzo żałowałam po pewnym czasie, że nie znalazła się w pierwszym bo Abba to zespół wszechczasów! 

Uwielbiam obydwie wersję! Tę oryginalną i tą z filmu. Nie mam serca wybierać pomiędzy nimi. 








To tyle na dzisiaj! Pewnie duża część z Was już wraca jutro do szkoły. Ja nie mam tego problemu, ale żeby umilić Wam jutrzejszy dzień pojawi się na moim blogu specjalny post! Pierwszy taki na moim blogu i mam nadzieję, że nie ostatni! 
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i będziecie dalej czytać i oglądać mojego bloga! 

P.S Mam jeszcze parę As'ów w rękawie, których jeszcze nie mogę wyciągnąć ale też nie mogę się powstrzymać by Wam nie zdradzić chociaż ułamka tajemnicy! 
Jutro jadę do Kielc COŚ nagrywać. Razem z telewizją Polsat
Jestem ogromnie zdenerwowana i jednocześnie szczęśliwa.



Życzę Wam udanego rozpoczęcia roku szkolnego i motywacji na nowy rok szkolny!
Do następnego!



Komentarze