Filmowo-serialowo? Może tym razem trochę książkowo?

Siemanko!



Dzisiaj trochę inaczej. Nie jest to recenzja filmu czy serialu ale książki!



Na tym blogu jeszcze nie pokazałam mojej miłości do książek. Chyba już doszłam do takiego momentu gdzie dorosłam do tego (?) Nie bardzo chce robić z tego jakąś serię. Kocham czytać książki i czasami z niektórymi opiniami się nie zgadzam ale nie chce narzucać nikomu swojego zdania. Więc dzisiaj książka, która mnie zaskoczyła, zauroczyła.


Jest to książka, którą pokochają fani horrorów jak i kryminałów!

"Dyskretne szaleństwo" Mindy McGinnis



"Budzący dreszcze thriller o seryjnym mordercy i dotkniętej traumą młodej kobiecie.

Grace Mae doskonale wie, czym jest szaleństwo. Otacza ją z każdej strony. Zesłana do przytułku dla obłąkanych w Bostonie, ciężarna i głodzona dziewczyna niemal niknie w oczach. Milczenie to jedyny azyl, który jednak nie pozwala zapomnieć o dawnej krzywdzie.

Pomimo drastycznych warunków, w jakich przebywa Grace, pewnego dnia dostrzega ją wyszkolony frenolog i amator psychologii kryminalnej doktor Thornhollow. To on odkrywa potencjał genialnego umysłu dziewczyny i widzi w niej partnerkę w badaniu mrocznych zagadek.

Wkrótce para wspólników wplątuje się w poszukiwania seryjnego mordercy młodych kobiet. Grace, mierząc się z demonami przeszłości, próbuje wytropić zabójcę. Skrywana trauma nie daje o sobie zapomnieć, a zadanie staje się nie lada wyzwaniem."

Opis ze strony sklepu Empik


Opinia

Jak dla mnie książka fantastyczna! Klimat książki jest unikatowy. Wspaniale przechodzi z klimatu mrocznego horroru do kryminału. Szalejący morderca, mnóstwo zagadek kryminalnych, określanie psychologicznego profilu morderców. Nic dodać nic ująć! Dawno nie przeczytałam tak wciągającej książki, którą "pochłonęłam" w dwa wieczory :) 

Zachęcam do przeczytania i podzielenia się swoją opinią na jej temat. Szerlok niech się schowa! 

Poznajemy różne rodzaje szaleństwa. Czasami się zastanawiam czy aby czasem wszyscy w tej książce nie są ostro "kopnięci". 

Zakończenie nie przewidywalne! Chciałabym aby powstała kolejna część bo przygody tego niesamowitego duetu są bardzo interesujące i wciągające :) 

Bohaterowie są nie przewidywalni i różni od siebie. Autor zbudował ich całkowicie od podstaw i bardzo dokładnie :)


Jak dla mnie MEGA!!


Do następnego postu i żegnam się z Wami! 

Komentarze

  1. Książka bardzo mnie zaciekawiła! :)
    Uwielbiam taki gatunek i towarzyszący dreszczyk emocji podczas lektury.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej książki ale nie jest to mój ulubiony gatunek ^^

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi książkami, ale może kiedyś się skuszę przeczytać ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze porządnego kryminału, na chwilę to tylko sprawy psychologiczne mieszane z filmami mnie na papierze interesują. Naprawdę wierzę, iż książka to bomba i może faktycznie coś strasznego do czytania sobie sprawię, bowiem ostatnio tak pokochałam sprawy horrorystyczne bądź kryminalne. Ale niestety nie zawsze dobre kryminały dają na ekran. "Wielki sen" mnie znudził niesamowicie.
    Życzę kolejnej owocnej lektury, którą pochłoniesz w jeden wieczór :) Wspomnisz moje słowa :)
    Emma ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz