Moje propozycje filmów na Halloween 2018

Siemanko!

Dzisiaj moje propozycje filmów na Halloween. Oczywiście będą horrory :) 

Ja osobiście jestem fanem horrorów. Oczywiście kolejność losowa i nie ma to znaczenia. 


1.Last Shift 

Jest to horror opowiadający o młodej pani policjant, która zostaje na ostatniej nocnej zmianie na starym komisariacie, który ma zostać zamknięty i przeniesiony do innego budynku. Dla mnie ten horror był dosyć przerażający. Tak na prawde nie wiemy co się dzieje, kto jest kim, mamy tam elementu voodoo i inne nadprzyrodzone rzeczy. W pewnym momencie nie wiemy już co się dzieje naprawdę a co jest wymysłem naszego umysłu. 





2. Annabell 2- Narodziny zła

Jeżeli chodzi o ten film to raczej nikogo nie zdziwie. Druga część jest ciekawsza i straszniejsza od pierwszej i wyjaśnia nam fabularne niedociągnięcia w części pierwszej. Powinno się je zdecydowanie oglądać w odwrotnej kolejności. Mamy tu demony, zjawiska nadprzyrodzone, klimat wcześniejszych lat, nawiedzony dom itp. Jak dla mnie mus, jeżeli tego nie oglądaliście. 




3. IT

Nie mogło tu tego zbraknąć. Film bardziej "lajtowy". Fabuła świetna jak przystało na dobre odwzorowanie książki. Jest to coś dla każdego w każdym wieku. Nie za straszne a dobrze zrobiony film. Osobiście nie mogę się doczekać kolejnej części :)




4. Nawiedzony Dom na Wzgórzu

Jest to serial Netflix'a. Na razie ma 10 odcinków, jeżeli się nie mylę, przynajmniej ja tyle obejrzałam. 
Serial opowiada o rodzinie, która przez pewnie czas mieszkała w nawiedzonym domu. Mamy tutaj 7 osobową rodzinę, która po kilkunastu latach przypomina sobie wydarzenia, które miały miejsce w tym domu. Każdy odcinek jest pokazany z perspektywy innej osoby. Na mnie ten serial zrobił na prawde dobre wrażenie i z czystym sumieniem moge go polecić. 





5. Gnijąca Panna Młoda

Coś dla fanów Tima Burtona. Warto również obejrzeć jakąś jego produkcję bo wydaje mi się obowiązkowa na Halloween. Nie wiem dlaczego ale jakoś lubie jego filmy i pałam do nich jakąś sympatią. 




To tyle moich propozycji. 

Możecie sobie wybrać coś z tej listy. Jeżeli lubicie klasykę to polecam wam również Krzyk, Carrie, Halloween. Nie są to dla mnie takie obowiązkowe pozycję ponieważ mi się już trochę "przejadły". 


To ja się z Wami już żegnam. :) Do następnego :)




Komentarze

  1. Tim Burton...kocham <3 Upiornego Halloween!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię filmowych horrorów, więc niewiele widziałam z Twojej listy. W sumie jedynie "It" i to tylko dlatego, że mam słabość do książek Stephena Kinga. A film byl mimo wszystko średni, wolę wersje literackie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz