Moje ulubione kanały na YT (KRYMINALNE)

Siemanko! 




Dzisiaj przedstawię Wam moje ululione kanały na YT, których podstawą są sprawy kryminalne! 




1. Stanowo.com

Filmiki są długie, informacji jest ogrom! Zdecydowanie uwielbiam jak Jaśmin opowiada o tych historiach. Mówi ciekawie i opowiada o wszystkim co trzeba wiedzieć o danej sprawie. Poznajemy całą sprawę od podszewki!  




Polecam z całego serduszka!


2. Zagadki Kryminalne 

Mój nr 2 w sprawch kryminalnych :)
Głos ta dziewczyna ma taki wciągający, że aż chce jej się słuchać! Mówi o wszystkich najważniejszyc rzeczach w danej sprawie :)





3. Niediegetycznie 

Kolejny wspaniały polski kanał o sprawach kryminalnych :) 
Panowie też ciekawie opowiadają o sprawach. Jednak u mnie dopiero na miejscu 3


To tyle na dzisiaj :) 

To są moje 3 najbardziej ulubione (:)) Kanały polskie o sprawach kryminalnych :)
Jeżeli znacie jakieś inne, które są ciekawe i fajnie się ich słucha i ogląda to proszę pisać w komentarzach :) 


Do następnego i żegnam :)





Komentarze