Sposoby na jesienną chandrę

SIEMANKO!


Wiadomo, jesień już w rozkwicie :) Dzisiaj kilka moich sposobów na jesienne chęci do życia! Wiadomo nie każdemu się chce cokolwiek robić :) Mi też nie koniecznie. Właśnie zaczęłam studia a już nie chce mi się chodzić na uczelnie :P


Przechodzimy już lepiej do tych moich sposobów :)


1. Herbatka kocyk i... książka

Odprężający wieczór z ulubioną książką pod kocykiem to mój numer jeden jeżeli chodzi o jesienne wieczory :)





2. Gorące długie kąpiele

Jeżeli macie wanne to super! Ja niestety zgubiłam ostatnio korek do wanny i nie mogę się cieszyć długimi gorącymi kąpielami :P

Mi wystarcza dłuuugi gorący prysznic :)




3. Wypisywanie każdego dnia co mnie cieszy

Zaczęłam to robić miesiąc temu i to na prawdę pomaga się zmobilizować do działania!
Każdego dnia siadam przed swoim bullet journal'em i zastanawiam się nad rzeczą, z której się dzisiaj cieszyłam, jakieś wydarzenie jak np poznanie ciekawej osoby, wyjście na kawe do dobrej restauracji.



4. Dobry film

Gdy książka nam nie wystarcza
Polecane przeze mnie :)
Oświadczyny po irlandzku 





5. Wyjście z domu!

Wyjście ze znajomymi zawsze jest dobrym pomysłem na spędzenie wolnego czasu. Nie tylko wyjście ze znajomymi ale również na samotny spacer :) Trochę ruchu poprawi nam humor i polepszy samopoczucie :)




Ja polubiłam jesień!
Już myślę nad przebraniem na halloween! 

Niestety pogoda trochę nie dopisuję :(
Strasznie wieje :(
No cóż, to tyle na dzisiaj :)
Do następnego :)

Komentarze