BLOGMAS #1- What makes winter beautiful

Witajcie! 



Ja również wpadłam w wir przygotowań świątecznych i oczywiście BLOGMA'ÓW!!!! 

Na razie planuję, że bedzie ich 10 ale nie wiadomo jak to będzie. Święta.... a po świętach kolokwia. Ciężko być studentem :)



Dzisiaj podzielę się z wami tym co według mnie czyni zimę piękną. Nie wszyscy lubią okres zimowy. Ja osobiście nie przepadam za tą porą roku. Uważam, że zimę świetnie ogląda się zza okna ale jak już trzeba wyjść na dwór to już trochę ciężko. Nie przedłużając zaczynajmy :)




1. Piękny, biały krajobraz


Jak na razie za dużo śniegu nie spadło i nie widać takiego typowo zimowego krajobrazu zza okna ale może się doczekamy :)


2. Moc smaków


Najbardziej w świętach kocham kuchnie świąteczną. Ja bardzo lubię wszystkie potrawy świąteczne, oprócz maku, nie lubię ani klusek z makiem ani makowca. Za to pierogi, uszka, barszczyk czerwony. UWIELBIAM! 


3. LODOWISKA!!!


Zimna nie lubię i chyba nigdy nie polubię, ale za to kooocham jeździć na łyżwach. Niestety mieszkam w takim mieście, że nie mamy krytego lodowiska dostępnego przez cały rok, za to w zimę mamy co najmniej 4! 


4. Grzane wino


Po spacerze w często ujemnej temperaturze taki napój potrafi rozgrzać i oczywiście bardzo dobrze smakuję :)


5. Spokojne wieczory.


Niestety o 16 godzinie jest już ciemną ale to sprzyja zapachowym świeczką i uroczej atmosferze spokoju z ciepłą herbatką owocową. Czas spędzony pod kocykiem przy książce czy dobrym filmie :)



To tyle ode mnie na dzisiaj. Trochę się wkręciłam w te BLOGMASY, więc jutro kolejny blogmas :) 

Mam nadzieję, że delikatne odejście od recenzji na blogu nie zmieni całkowicie mojego kontentu Niedługo wracam do recenzji. Na razie w świątecznym klimacie. 
Chciałam coś tutaj zmienić bo mnie samą ten blog zaczął już nudzić i zaczęłam się zmuszać do oglądania filmów na ostatnią chwilę i pisania recenzji. Takie coś jest bez sensu. Szykujcie się, ze w roku 2019 nastąpią tutaj delikatne zmiany :)

Do następnego :) 

Komentarze