BLOGMAS #3 - 40 Things About Me

Witam! 



Nigdy nie robiłam tego typów postów. Wolałam być bardziej skupiona na wyrażaniu opini na temat innych rzeczy niż na tematy o mnie. Jednak właśnie o to nadszedł ten czas gdy czegoś się o mnie dowiecie :) Dla mnie to będzie trochę krępujące ale stwierdziłam, że nadszedł czas żeby się przed Wami trochę otworzyć :)


1. Urodziłam się 1 czerwca 1997 roku 

2. Mam 2 rodzeństwa

3. Jestem najstarszą siostrą 

4. Gram na fortepianie, flecie poprzeczynym i śpiewam 

5. Cierpię na arachnofobię 

6. Kocham zwierzęta 

7. Mam 5 kotów

8. Gram w orkiestrze dętej 

9. Jestem singielką :)

10. Byłam kiedyś zaręczona 

11. Kocham podróżować

12. Powtarzałam 2 klasę w technikuj

13. Studiuję Turystykę i Rekreację

14. Jestem animatorem czasu wolnego oraz zabaw dziecięcych od          4 lat.

15. Kiedyś śpiewałam w chórze 

16. Bardzo ciężko jest mi zaufać nowo poznanym ludziom

17. Mój wzrost to 150. 

18. Kiedyś cierpiałam na bardzo silną depresję

19. Mam 3 tatuaże (na razie)

20. Kocham czytać książki fantastyczne

21. Jestem Potterhead 

22. Uwielbiam serię Igrzyska Śmierci (książkę) 

23. Miałam nie iść na studia

24. Miałam wyjechać ze swoim narzeczonym za granicę

25. Uwielbiam się malować

26.Miałam kiedyś bloga o Kulturze Azjatyckiej, którą w pewnym         okresie swojego życia byłam bardzo zafascynowana,

27. Przez około 4 lata ścinałam sobie grzywkę, uważam,teraz, że          był to najgłupszy pomysł.

28. Bardzo lubię czytać mangi  

29. Nie mam ulubionego typu muzyki. Słucham wszystkiego co mi        wpadnie w ucho.

30. Kiedyś stwierdziłam, że bedę słuchać tylko "ciężkiej muzyki"          ale u mnie się to nie sprawdziło. 

31. Lubiłam oglądać Hannah Montana

32. Znałam prawie wszystkie jej piosenki :)

33. Zmieniam "włosy" co ok 3 miesiące (kolor, cięcie) 

34. W listopadzie 2018 zaczęłam prowadzić swój pierwszy BOJO

35. Uwielbiam SUSHI! 

36. Mam tylko 1 bliską przyjaciółkę (moją siostrę) 

37. Kiedyś pani w Żabcę zapytała mnie o legitymację kiedy 
chciałam kupić napój energetyczny

38. W to co się ubieram zleży od mojego nastroju, jednego dnia            mogę wyglądać jak metalowiec a następnego jak różowa                  "barbie"

39. Moją ulubioną porą roku jest lato

40. Bardzo denerwują mnie sezonowcy, nie ważne czy chodzi o jakąś książkę, film czy muzykę, po prostu mnie denerwują. 



BOŻE!!!
Jak ciężko mi było napisać ten post. Ciężko jest napisać coś o sobię. Zwłaszcza, że nasza opinia o sobie nigdy nie jest obiektywna. 
Na dzisiaj to tyle. 

DO jutra! 

Komentarze