BLOGMAS #5 - Haul ubraniowy+mój teledysk :D

Witam :D


Mamy już kolejny BLOGMAS :D Dzisiaj pokaże Wam moje ubrania które kupiłam ostatnio które wg mnie są bardzo takie świąteczno-sylwestrowe (?) 


1. Sukienka H&M 

Ja jestem dosyć niska więc większość moich ubrań kupuję w działach dziecięcych. Jednk dział dziecięcy w H&M jest do 170 cm. więc jeżeli jesteście nawet trochę wyższe to powinnyście znaleźć ją również w Waszym rozmiarze. Cena 80 zł 





2. Sukienka Reserved 
Jak wspominałam sukienki z działu dziecięcego są idealne dla mnie :) Szukałam w tym roku czerwonej sukienki. Ten kolor wydaje mi się idealny na święta :D Cena 100 zł 





3. Spódnica z Mohito

W tym roku nie będzie mnie na sylwestrze w Polsce więc stwierdziłam, że ubiorę tą spódnice na wigilię orkiestry. 
Ale wydaje mi się, że jest to idealna propozycja na sylwestra. Ja ogólnie lubię jak się świeci :D






Ogólnie przepraszam za jakość zdjęć ale robione telefonem :D 
Wydaje mi się, że jak na pierwszy raz to może być. Rzadko robię coś takiego. Na moim blogu jest tylko jeden podobny post do tego :D


A teraz zapraszam Was do obejrzenia mojego teledysku!!!!
 Mam nadzieję, że jakoś umiliłam Wam czas itp. 

Żegnam się z Wami i do jutra :D 

Komentarze

  1. Sukienka z H&M bardzo mi się spodobała :D Super rzeczy!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka z h&m piękna i klasyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no piękne są te sukienki :) a czerwona to już wgl miodzio :)
    fajny teledysk :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie ostatnia propozycja wygrywa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz