Doświadczenia kształtują nasz charakter

Witajcie :D


Planowałam więcej BLOGMAS ów ale niestety wyjazd po krzyżował moje plany co do bloga. No cóż, poprawię się za rok :D


Dzisiaj trochę o naszych doświadczeniach. O tym, że to właśnie doświadczenia kształtują nasz charakter, wpływają na to jacy jesteśmy. Kiedyś myślałam, że to od nas zależy nasza osobowość. Z biegiem czasu okazał się, że nie do końca. Bardzo wiele rzeczy go kształtuję, rodzina, przyjaciele i nasze własne doświadczenia z ludźmi czy też inne bodźce. 

Ważne jest to aby odpowiednio dobierać ludzi z którymi się spotykamy. Ja jestem ostrożna w doborze przyjaciół tylko i wyłącznie dlatego, że parę razy się "sparzyłam". Trzeba wiedzieć komu można zaufać. 

Jeżeli chodzi o doświadczenia, zapraszam do obejrzenia mojego pierwszego filmiku z podrózy po Norwegii. Piękny kraj :D


Jest to dopiero pierwsza część. Niestety bardzo dużo materiału mi się usunęło i wyszło na to, że musiałam wstawić tam po prostu zdjęcia. Już szykuję kolejny film. 


Podróże większe i mniejsze również nas kształtują. Poznajemy inne kultury, język, wierzenia i obyczaje. Np bardzo dużo norwegów wierzy w istnienie troli :D Po posłuchaniu ich języka stwierdzam, że jest dla mnie jednak nie do nauczenia, jest to połączenie angielskiego z niemieckim. Jednak większość norwegów płynnie mówi po angielsku. Nic dziwnego skoro większość anglojęzycznych filmów w telewizji nie posiada lektora tylko same napisy. Dla mnie to lepiej bo mogę sobie obejrzeć na spokojnie film nie martwiąc się, że nie zrozumiem norweskiego :D


Na dzisiaj tyle. Może zrobię post z ciekawostkami o Norwegii?? 

To do następnego posta. Mam nadzieję, że święta upłynęły Wam w spokoju i rodzinnej atmosferze :D

Do następnego :D 

Jeszcze raz zapraszam do obejrzenia mojego teledysku do piosenki "Brak Zasięgu" :



Komentarze

  1. W Norwegii faktycznie bardzo ładnie :). To prawda, że kształtują nas nasze przeżycia, ale nadal w dużej mierze możemy mieć kontrolę nad tym, jacy chcemy być, ćwiczyć pozytywne podejście do życia, nie ulegać stereotypom itp. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz