Najlepsi 2018

Witajcie :D



Dzisiaj moi ulubieńcy całego roku 2018. No cóż rok się skończył a mój post o ulubieńcach jak zwykle opóźniony :D




1. Książka



"Dyskretne Szleństwo" podbiło moje serce. Są jeszcze momenty w których jeszcze myślę o niej i mam o niej bardzo dobrą opinie do tej pory. Zapraszam na krótką recenzję. "Dyskretne Szaleństwo"









2. Film 



Nie ma recenzji tego filmu na blogu ale w tym roku moje serce podbił film "Fight Club".
Oczywiście fantastyczny Brad Pitt i zwrot akcji, psychologiczny, niesamowity. Najlepszy jaki obejrzałam w tym roku. :D





3. Serial



Tak na prawdę żaden z seriali nie zapadł mi w pamięć tak bardzo jak książka czy film ale moim zdecydowanym ulubieńcem jest serial "BLACK". Azjatycki serial kryminalno-fantastyczny. 

"BLACK" recenzja



4. Wyjazd



Nie muszę chyba mówić, że moim ulubionym wyjazdem w tym roku był wyjazd do Norwegii bo zawsze o tym marzyłam, ale nie mogę zapomnieć o kilku miejscach w Polsce jak Krynica- Zdrój, czy Gdynia. 


5. Sprawy kryminalne



W tym roku coraz bardziej zaczęły mnie fascynować sprawy kryminalne. Nie wiem od czego to zależy ale jest to moim ulubieńcem tamtego roku -zdecydowanie :)
Kryminalne kanały na yt

6. Kosmetyki


Jak wiadomo jestem kobietą więc maluję się kosmetykami i staram się jakoś o siebie dbać i oczywiście dobrze wyglądać. 

Jeżeli chodzi o kosmetycznych ulubieńców to na pewno będzie to podkład z "Miss Sporty" Używam go chyba od października ale jest fantastyczny i mi bardzo podpasował a jest na prawdę tani :D

Witamina C w kropelkach- wspaniałe serum do twarzy. Pomogło mi pozbyć się "problemów" z twarzy.







7. Zdjęcie



Jeżeli chodzi o moje zdjęcie w tym roku to moim ulubieńcem jest zdjęcie zrobione mi przez mojego kolegę w budce na stacji benzynowej :P 


Bardzo brakuje mi moich długich włosów. 

Wstawię Wam jeszcze parę zdjęć z tej sesji. Które się Wam najbardziej podoba?

1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.

Wiem, że już trochę dosyć późno na podsumowania ale ja jak zawsze się spóźniam. :D

To tyle na dzisiaj jeszcze czekają "Najgorsi" tamtego roku.

To do następnego :D 

Komentarze

  1. Witam! Bardzo się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga! Widzę, że mamy bardzo podobne upodobania :) ;) z chęcią przeczytam książkę, którą polecasz <3 PS. moim ulubionym zdjęciem jest zdjęcie nr. 4 - jesteś śliczna ;) :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz