F-S #19 YOU

Siemanko !

To co dobre szybko się kończy. Moja spokojna przerwa studencka właśnie niestety dobiegła końca. Dzisiaj było rozpoczęcie nowego semestru. Mnie na uczelni nie było. Właśnie wróciłam do domu z Krynicy Zdrój. Naprawdę piękne miasto a do tego bardzo niedoceniane przez młodych ludzi. 

Dzisiaj kolejna recenzja serialu Netflixa.
Serial kontrowersyjny. 




OPIS:
Kierownik księgarni Joe zakochuję się w pewnej dziewczynie. Jego zauroczenie przeradza się w obsesje.





OPINIA:
Serial jest kręcony z perspektywy Joe. Od samego początku widać, że jest z nim coś nie tak. Widzi dziewczynę raz w życiu, po czym zaczyna ją inwigilować, prześladować. 



PODSUMOWANIA:
Serial z perspektywy psychopaty. Czasami możemy się domyślać co się może stać jednak zakończenie jest takim konkretnym mind fackiem. 
Jest świetnie zbudowany klimat. Serial dosyć ciężki, opowiada o tym co może się stać kiedy wstawiamy za dużo swojego życia na fb czy instagrama. O dziwo na prawde serial udowadnia, że tym sposobem można poznać człowieka i jego przyzwyczajenia co czasami prowadzi do tragedii. 



Bardzo podoba mi się sposób przedstawienia tego wątku. Klient zabija ludzi bez mrugnięcia okiem. Serial po pierwszym odcinku wydaje się dziwny i przerażający ale nie oglądałam jeszcze żadnego serialu, którym głównym bohaterem jest psychopata, stalker. Pokazuję również, jak ludzie potrafią manipulować innymi.



Dla mnie 7/10. Jak na mnie ocena dosyć wysoka. Warto obejrzeć i wyciągnąć wnioski również ze swoich rzeczy, które wstawiamy na social media. 



Szczerze powiedziawszy przejrzałam swojego fb oraz instagrama po obejrzeniu tego serialu. 

Ale naprawdę czekam na drugi sezon!

Do następnego ! 
Mam nadzieję, że ferie i walentynki upłynęły Wam w przyjemnej atmosferze. :D

Komentarze

  1. Szczerze mnie zaciekawiłaś! <3
    Z chęcią obejrzę tak "mocny" serial!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz