F-S #20 Memories of Alhambra

SIEMANKO!!

Dzisiaj recenzja serialu, który ostatnio jest bardzo promowany na Netflixie. 



OPIS:
Dyrektor firmy inwestycyjne szuka twórcy nowatorskiej gry wykorzystującej rzeczywistość rozszerzoną. Na jego drodzę staje jednak kobieta prowadząca hotel w Hiszpanii. 


OPINIA:
Serial pokazujący to co już niedługo może być popularne albo chociaż dostępne dla wybranych. 
Wirtualna rzeczywistość tworzona na rzeczywistości. 
Dawno nie oglądałam koreańskich produkcji więc ciężko mi było się przekonać. Nie przepadam też za serialami o komputerach czy cokolwiek takiego. 


PODSUMOWANIE:

Serial jednak zauroczył mnie magicznym i pięknym krajobrazem Hiszpanii oraz samym światem wirtualnym wprowadzonym w świat rzeczywisty, które są bardzo realne. 

Mamy tu dramat, romans, wirtualną rzeczywistość i niezwykłe zakończenie, które prowadzi do chęci oglądania dalej i dalej i dalej..

Mnie serial zaczarował jednak....
No i znowu mamy tu ale....
Jak to w koreańskich produkcjach bywa wiele wątków jest rozwleczonych niemiłosiernie co czasami denerwuję i zniechęca do oglądania. Większość wątków, które nie miały znaczenia w samej fabule po prostu przewinęłam. 



Serial poprawny. Może po prostu nie trafia w mój osobisty gust. Jest to serial typu jak nie ma co oglądać to sobie to obejrzę. 

Moja ocena to 5/10. Taki typowy średniak, nic wielkiego, są lepsze i bardziej warte obejrzenia. 

Do następnego postu :D 

Komentarze