F-S #21 DIABLERO

Siemanko! 

Dzisiaj recenzja serialu o demonach opętaniu i innych pierdołach. 





OPIS 
Młody ksiądz prosi łowcę demonów i eksperta od spraw paranormalnych, aby pomogli mu odnaleźć porwaną dziewczynkę w podziemiach miasta Meksyk.
opis FILMWEB





OPINIA:

Dla mnie jeden z najlepszych seriali o demonach i opentaniu. O dziwo naprawdę dużo niecodziennego humoru. Jest dziewczyna która jest medium, i rodzeństwo wypędzające demony. 



PODSUMOWANIE:
Świat stworzony w naszym świecie, tym realnym, zwykłym, jest naprawdę świetnie zrobiony. Ludzie nie sprzedają narkotyków tylko demony. Bardzo podoba mi się ten humor i pokazanie takich typowych uliczek Meksykańskich. 
Postacie świetne, zabawne, magiczne. Nic dodać nic ująć. 



Dla mnie 8/10. Na prawdę mnie oczarował ten serial i nie ma co. Cały czas siedzi w mojej głowie. Nie mam zielonego pojęcia czy będzie kolejny sezon ale jak tak to chętnie wezmę się do oglądania od razu! 








Do następnego!!!

Komentarze