Filmy dla samotnych- KRWAWE WALENTYNKI 2019 (nie romanse)

Siemanko! 

Dzisiaj coś dla tych, którzy nie są fanami romansów i innych głupot tylko lubi dobre filmy: horrory i fantasy! 

Nigdy nie lubiłam romansów, niestety dla mnie to słaby gatunek i raczej staram się unikać tego gatunku. 
Raczej chce utrzymać w klimacie krwawych walentynek, czyli horrory które polecam z całego serduszka! 


1. Autopsja Jane Doe 

Koroner Tilden i jego syn badają zwłoki ofiary makabrycznej zbrodni. Mężczyźni trafiają na ślady obrzędów rytualnych.

Dla mnie dobry film z nieoklepanym motywem. Polecam z całego serduszka dla fanów niekoniecznie typowych horrorów.




2. Split

Nie ma nad czym się rozwodzić. Najlepszy film jaki kiedykolwiek obejrzałam. Klient ma 23 osobowości jest to przypadek największej ilości odkrytych osobowości u jednego człowieka. Porywa 3 nastolatki, które później oczywiście próbują się wydostać.Film na podstawię książki. 



3. Final girl 

Film który jest już lżejszy i bardziej taki film akcji i w ogóle ale bardzo przyjemnie się go ogląda. Dziewczyny, spotkałyście kiedyś faceta palanta? Polecam. Film o słodkiej zemście.



4.Mroczne cienie

Nie mogło zabraknąć filmu z moim ukochanym aktorem!!! Johnny Deep jak zawsze zajebista robota. Nie ma co mówić musicie go obejrzeć jeżeli jesteście jeszcze w tyle ! 





5. Hause of Wax

Horror klasy średniej nie najlepszy, nie najgorszy ale przyjemnie się ogląda i można trochę czasu stracić na oglądaniu tego. 





Ja swoje walentynki spędzam na pakowaniu i oglądaniu filmów. Na szczęście mam jeszcze ferie :D
Dla mnie ten dzień jest jak każdy inny i raczej nic tego nie zmieni. 
Co tu dużo mówić, jadę w góry i już nie mogę się doczekać! 

A wy jak spędziliście swoje walentynki? 



Komentarze