2019 będzie dobrym rokiem :)

Witajcie!

Ostatnio bardzo dużą uwagę przykuwam do tego co robię, jak robię i ile robię :) 

Tak szczerze powiedziawszy to sporo się u mnie zmieniło przez te dwa miesiące 2019 roku. Aż dziwne, że nie mogłam zapanować nad swoim życiem przez pół roku a tu BUM! W końcu mi się udało. 
Czuję, że to będzie mój rok(?) W sensie wszystko się w końcu układa. Sesja zdana za pierwszym razem, w końcu rzuciłam palenie, zaczęłam się zdrowo odżywiać, ćwiczyć, zwiększyłam pewność siebie... 

Przez te dwa miesiące oczywiście miałam chwile upadków ale nie zwracałam na nie uwagi bo chciałam dojść do jakiegoś konkretnego celu. 

I UWAGA UWAGA! 


Wielkie dzięki za obserwowanie! Wiem, że posiadanie 4 obserwatorów to nie dużo i nie powinnam się tym chwalić jednak podniosło mnie to na duchu i zachęciło do dalszego pisania, nie tylko recenzji ale również nowych innych postów. 


Po moim pół rocznym załamaniu i użalaniu się nad sobą (co z resztą nic nie dało) zaczęłam działać i w końcu przyniosło to efekty! 


Moim zdecydowanie największym zwycięstwem jest rzucenie palenia! 


Myślałam wielokrotnie nad tym ale zawsze twierdziłam, że po co mam się denerwować i męczyć. Jednak zyskałam nową motywację, wakacje. Zbieram na wakacje. Po prostu te pieniądze, które wydałabym na papierosy wrzucam do bardzo szczelnie zamkniętej skarbonki. Po prostu wróciłam z przerwy pomiędzy sesyjnej (?) 
i stwierdziłam, że rzucam to gówno. 


Wróciłam do pisania piosenek i śpiewania! 

Jak nie palę mój głos się zdecydowanie poprawił i jest mi o wiele lepiej śpiewać. Nie zdawałam sobie sprawy, że właśnie przez fajki nie daję sobie już rady ze śpiewaniem i mój głos "niedomaga" ale na szczęście już jest ok. Z

Zaczęłam pisać własną piosenkę, którą może usłyszycie, bo czuję się już na siłach żeby nie pisać już "do szuflady" ale podzielić się z Wami moją twórczością, żebyście nie myśleli, że tylko siedzę i oglądam seriale :) 

Mam również zamiar zacząć coś nowego w swoim życiu i mam nadzieję, że również  mój nowy projekt się Wam spodoba. 

Pierwsza piosenka będzie to cover mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) 

To w sumie tyle z moich wywodów. Chciałam się z Wami podzielić moimi przemyśleniami i zmianami w moim życiu :) 


Do następnego! :) 



Komentarze

  1. Bardzo ładnie się zapowiada ten rok. Więc musi być udany! Działaj, rozwijaj się i realizuj swoje cele. Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz