Dzień Kobiet 2019

Witajcie :) 

Na początek mój cover piosenki Szyba z repertuaru Metro. 

Wiem, że moje życzenia dla kobitek są o jeden dzień spóźnione ale ważne, że złożone :) 

Ja niestety, albo i stety podchodzę do Dnia Kobiet tak samo jak do walentynek. Nic nowego, ciekawego itp. Jednak pewna Pani mnie zainspirowała. Mam nadzieję, że wszystkie Panie bez wyjątku będa czuły się w tym roku tak jak właśnie tego dnia kiedy panowie w końcu nas doceniają.

Przeczytałam gdzieś w internetach, że kobieta pisała tak jakby o swojej córce, że nie będzie czuła, że "Ada to nie wypada", że pozwoli jej iść własną ścieżką nieważne jaką obierze, bo kobiety potrafią być silne.

I w tym bardzo krótkim poście drogie kobitki, życze Wam pogody ducha i oczywiście siły, bo przecież to nie my to ta słaba płeć, oraz żeby takie dni jak ten towarzyszyły Wam przez cały rok. 






Mam nadzieję, że mój nowy projekt przypadł wam do gustu :) 
To do następnego :) 

Komentarze

  1. Muszę ci powiedzieć że jesteś naprawdę śliczna dziewczyna! Tobie również życie wszystkiego najlepszego nie tylko od święta ale cały rok ! 😉 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładny głos :) I jesteś śliczna! Trzymam kciuki za to byś dalej rozwijała się w tym co kochasz :) Wszystkiego dobrego Kochana Kobietko :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz