F-S #24 The Umbrela Academy

Witajcie! 

Ogólnie wracam do regularnych (w miarę moich możliwości) postów i do filmowo-serialowo. Serii, dzięki której pamiętam jakie seriale i filmy oglądałam :) 

Przed przeczytaniem recenzji zapraszam do mojego nowego Coveru !!!! "Wilcza Zamieć"




Dzisiaj na tapetę bierzemy "nowych" superbohaterów, wydaje mi się, że są trochę bardziej kontrowersyjni niż zwykli superbohaterowie (jeżeli w ogóle superbohaterów można nazwać zwykłymi) 



OPIS
Rodzeństwo po kilkunastu latach znowu spotyka się na pogrzebie ojca. Muszą porozumieć się jakoś pomiędzy sobą i rozwikłać zagadkę śmierci ojca.


Teraz troszkę moimi słowami opowiem o tej dysfunkcyjnej i dziwnej rodzinie.


Około 30 lat temu 49 kobiet urodziło dzieci jednego dnia, jednak 7 z nich rano nawet nie było w ciąży. Taki tam miliarder stwierdził, że je wychowa. Nie nadał dzieciom nawet imion tylko numery, takim był kochającym ojcem. 
Ich ukochany ojciec stworzył z nich grupę superbohaterów których przedstawił światu. 



OPINIA
Seans przyjemnie się spędza, nie nudzi się. Jest to coś świeżego niż Marvel czy DC. Dla mnie najlepszą postacią w serii jest Klaus, ćpun, który ma kontakt z duchami, szalony i w ogóle "krejzol". 


Polecam Wam z całego serduszka. Czekam już na kolejny sezon i nie mogę się doczekać !!! 

Jest zostawione otwarte zakończenie więc już się szykuję !!! 



Dobra.
To na dzisiaj tyle. 
Następny post szykuję dla Was z makijażem, ponieważ bardzo dobrze się przyjął post Anty-walentynkowy. 
Do następnego !!!

Komentarze

  1. Jestem tak do tyłu z serialami że nic z tych proponowanych nie znam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem dość ciekawa tego serialu, zainteresowałaś mnie nim i może niedługo zacznę go w końcu oglądać!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga BWR ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny głos <3 Co do seriali to dość rzadko je oglądam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tematyka seriali jest dla mnie obecnie bardzo daleka! Nie mam na to kompletnie czasu :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz