Paski, skóra i kwiatki- to się może nie udać :D

Witam! 


Na początek mój nowy cover.  O dziwo tym razem z filmikiem. Mam nadzieję,że Wam się spodoba
Jest to dla mnie jeszcze taka nowość więc już mówię, że kolejne będą lepsze :D

Jak widzicie na zdjęciu ścięłam włosy! 
No już co prawda jakieś dwa tygodnie temu ale się Wam jeszcze nie pochwaliłam. Kojarzą mi się z Courtney Love (nie porównuję jej nawet do siebie bo to jak niebo a ziemia.) ale podoba mi się ten styl. 

Dzisiaj pokaże Wam moją pierwszą "stylizację" i to w BARDZO dużym cudzysłowie. Nie umiem robić żadnych takich rzeczy. Raczej na co dzień jestem taka zwykła szara i w ogóle, ale ostatnio inspiracje latami 90 mi się udzieliły. Przypomniało mi się jakie fantastyczne rzeczy się wtedy nosiło. Jest to inspiracja a nie idealne odwzorowanie. 
Wydaje mi się, że to prosta i nawet w miarę modna stylizacja, bo teraz mamy powrót stylu z tych lat, i idealna na jeszcze nie tak ciepły początek wiosny :) 

Bluzka- powiedziałabym Kurt Cobain ale ta koszulka nie jest całkowicie taka sama jak jego... No ale ogólnie takie bluzki w paski kojarzą mi się z latami 90 nie wiem dlaczego.
Skóra- nigdy nie wychodzi z mody i pasuje do wszystkiego. Najbardziej kojarzy mi się z całymi latami 90.
Zwykłe jeansy- nie są jakieś wyjątkowe ale chciałam, żeby nie były to rurki tylko żeby były trochę luźniejsze. 
Białe buty- chciałam trampki bo najbardziej mi się kojarzą właśnie z tym okresem czasu ale niestety moje gdzieś zaginęły przez zimę, więc wyjęłam moje ulubione buty wiosenno-letnie. Białe buty z naszywanym kwiatkiem i odrobiną skóry na tyle.
Czerwona szminka- ten akcent kojarzy mi się najbardziej z żoną Kurta Cobain'a Courtney Love. Nie wiem czemu teraz wszyscy myślą, że w starym dobrym makijażu w stylu grunge najpopularniejszym kolorem był fiolet lub fioletopodobne. 
Dla mnie Courtney jest jedną z inspiracji :D 

To tyle na dzisiaj. Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Wiem, że nie są jeszcze najlepszej jakości ale wciąż nad tym pracuję :D













Buty- Deichmann
Bluzka- Sinsay(?)
Kurtka- Reserved
Spodnie- Sinsay 
Okulary- Sinsay 

Komentarze

  1. Pieknie ci w takich włoskach! :) Z czasem każdy kolejny krok jest jeszcze lepszy. Najważniejsze by zacząć i brnąć do przodu!

    Dziękuję za odwiedziny i przepraszam za opóźnienia, od teraz mam nadzieję już odpisuję na bieżąco ;*
    Pozdrawiam serdecznie
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz