F-S #28 3 nen A gumi

Witajcie! 

Dzisiaj recenzja serialu, który na długo zostanie w mojej pamięci. Zaraz Wam powiem dlaczego! Tak więc nie przedłużając. 



OPIS
Zostało 10 dni do zakończenia szkoły przez ostatnią klasę 3A. Jednak nie będzie to dla nich szczęliwe 10 dni. Dlaczego? Bo ich nauczyciel wysadził połowę szkoły i uwięził całą klasę. Nauczyciel chce dowieźć, że ostatnie samobójstwo uczennicy z klasy 3A tak na prawdę było zabójstwem i każde rozwiązać uczniom tę zagadkę. Mają tylko jedną szanse na odpowiedź, jeżeli odpowiedzą źle jedno z nich poniesie karę i umrze. 



OPINIA
Ja ostatnio nie oglądam seriali bo zwyczajnie mnie nudzą. Zauważyłam również w komentarzach, że większość z Was woli oglądać filmy. Jednak ten serial na prawdę warto obejrzeć.



Serial o psychopacie. Bardzo ciekawa fabuła. Ja osobiście nigdy nie byłam przekonana do japońskich produkcji bo zwykle były przewidywalne. Jednak tu jest wyjątek. Mamy tajemnice do której sami musimy dotrzeć z pomocą uwięzionych uczniów i ich oprawcy. Serial przekazuję bardzo ważne wartości o współpracy i współczuciu względem innych.   
Do połowy serialu nie wiemy dokładnie co kieruję oprawcą. 
Jeżeli chodzi o nauczycieli są oni przedstawieni w sposób karykturalny. Nie przejmują się uczniami a jeden z nich nawet zaczyna robić karierę na uwięzionych w szkole uczniach. 
Historię uczniów są opisywane i na ich podstawię są pokazywane wartości jakimi powinien posługiwać się człowiek. 

PODSUMOWANIE:
Jest to dla mnie jeden z lepszych seriali, które warto obejrzeć. Pokazuję on jak media społecznościowe potrafią zniszczyć człowieka i jak ślepo wierzymy temu co pokazuje nam się w internecie. 
Pomimo, że nasz główny oprawca może się wydawać psychopatą jest on moją ulubioną postacią w całym serialu. 


Warto poświęcić czas i zapoznać się z tym serialem. Możecie go znaleźć na stronie DRAMAQUEEN. Serdecznie polecam. 10 odcinków obejrzałam za jednym razem. Nie było momentu w tym serialu gdzie zanudziłaby mnie fabuła czy zachowanie postaci. Oczywiście zachowanie uczniów na początku mnie baaardzo irytowało ale to również zostało wyolbrzymione. 

Śmiałam się, płakałam, razem z bohaterami. 



Jak dla mnie 8/10. 
Tak wychwalam a czemu tylko 8? 
Nie podobało mi się zakończenie. W ostatnim odcinku nie do końca wiemy co się stało, że tak się stało (nie chce spojlerować) ale już tak jakby znamy całe zakończenie na początku 10 odcinka. Wiem, że taki zabieg był pewnie wprowadzony specjalnie ale 
jednak... 



Polecam obejrzeć i samemu ocenić postępowanie bohaterów. 
Na prawdę bardzo ciekawe i warte refleksji. 

Ja się z Wami żegnam i do następnego :) 

Komentarze

  1. Nie słyszałam nigdy o tym serialu i raczej nie planuję go obejrzeć - raczej nie moje klimaty :)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam japońskie i koreańskie seriale, totalnie moje klimaty! Ten dodałam do mojej listy, na pewno w najbliższym czasie obejrzę! <3

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz