Promocja w ROSSMANNIE- "LUDZIE, TROCHĘ KULTURY!"

Witajcie!

W końcu nastała piękna i kolorowa wiosna! 

Na początku łapcie cover piosenki "Lustro" z filmu Mulan. 
Po ostatnich komentarzach starałam się poprawić, żeby moja barwa głosu i ton był lepszy. Po dwóch tygodniach prób i ćwiczeń w końcu mi się udało nagrać to idealnie. Ja nie przerabiam tych utworów, tylko je na "surowo" nagrywam. Nie poprawiam sobie głosu, czy nie wycinam czegoś co akurat mi nie wyjdzie. Jeżeli dana część mi się nie podoba to muszę ją po prostu nagrać jeszcze raz. 
Mam nadzieję, że podoba się Wam mój nowy cover i przypadnie on Wam do gustu. 



Zauważyliście wylew filmików na yt o promocji w Rossmanie? Szczerze powiedziawszy kiedyś też oglądałam te filmiki bo fajnie jak ktoś ci coś poleci i nie trafi się na bubla, ale wylew filmików pt."Co warto kupić...","Czego nie warto kupować", jest już zdecydowanie przesadzony. Przecież każdy szanujący się youtuber musi taki filmik mieć na kanale. W proponowanych wyświetla mi się 100000 filmików o tych tytułach... Ja osobiście uważam, że jest to przesada. A wiecie co jest najlepsze? W większości takich filmów polecane są te same kosmetyki. Tak jak wspominałam, sama lubiłam oglądać takie filmiki, jednak w tym roku jakoś nie wiem, za dużo ich. Wyświetlają mi się wszędzieeeee. Dosłownie wszędzie... 

To była taka pierwsza sprawa odnośnie tej promocji. 
Trochę się dzisiaj się poużalam. Bo co mam robić :) 
Chodzę na promocje i widzę co tam się dzieje, ludzie walczą jak zwierzęta w klatce o kolor korektora i podkładu, albo o kredkę do oczu. 
Moja siostra była raz na promocji -55%. Dostała w żebra z łokcia bo tak się pani przepychała. 

Ja rozumiem tą walkę w pewnym sensie bo sama jestem studentem i nie mam tylu pieniędzy na wydanie na kosmetyki ale czy na prawdę trzeba się tak zachowywać? 
Odpakowywać wszystkie kosmetyki, przepychać się, robić wszędzie syf...? 
Nie możemy się zachowywać jak kulturalni ludzie? 
Czy jeżeli się kogoś przypadkiem uderzy to nie powie się przepraszam? 
Tak może uderzyć promocja do głowy, żeby postradać zmysły dla tańszego produktu, który w niektórych sklepach internetowych można kupić za taką samą cenę ale bez żadnej przeceny? 

No nie wiem. Może tylko ja trafiłam na takie sytuacje, może w innych sklepach jest inaczej ale zachowanie niektórych kobiet jest po prostu karygodne w niektórych przypadkach. Przecież jeszcze będzie taka promocja. 

Ja kupuję i wychodzę. Zawsze wiem co chce kupić i w miarę gdzie to jest w sklepie bo chce to załatwić szybko i bez boleśnie. 


Otwarte opakowania.
Ludziska, po coś są testery! Otwieranie opakowań jest okropne. Osobiście tego nienawidzę. Podchodzę do szafy danej marki a tam wszystkie korektory otwarte i wymazane, ubabrane opakowania. 
Ja chce mieć czysty i nowy produkt a nie taki, który już wcześniej był wymazany przez kogoś innego, dla mnie to po prostu niehigieniczne. 

No ale cóż. Ludzie się rzucają na promocję, zwłaszcza takie duże, i raczej się z tym nic nie zrobi. 
Pomimo tego, jak zachowują się inni ludzie uważam, że należy zachować odrobinę kultury osobistej i przeprosić jak kogoś popchniesz (oczywiście przypadkiem) czy nadepniesz komuś na nogę. 

Ja nie mam zamiaru bić się z jakąś panią o kosmetyk i wyrywać jej włosów z głowy tylko dlatego, że jest promocja. 
Podane przypadki są skrajne, wiem, ale na prawdę dochodzi do takich sytuacji. Dla mnie to nie do pomyślenie. 
Przepraszam za porównanie, ale skojarzyło mi się to ze stadem baranów, którzy idą cię staranować. 

Ehhh... szkoda gadać. 
Na koniec powiem Wam tyle, żebyście robili tylko to co jest zgodnie z Waszą kulturą osobistą i sumieniem. 

Życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt i mokrego Lanego Poniedziałku
Do następnego! 


Komentarze

  1. Masz piękny głos. Zaśpiewałaś tę piosenkę tak uroczo i naturalnie. Bardzo mi się podobało.
    Co do tego, co piszesz o promocjach w Rossmannie... Ja na szczęście nie biorę udziału w tych walkach, rzadko kupuję coś w Rossmannie, ale brzmi to wszystko fatalnie... Pewnie, że wszędzie należy zachować trochę kultury. Szkoda, że to wszystko tak wygląda. Cóż, pozostaje tylko nie naśladować tych pań, które tak się zachowują.
    Życzę Ci radosnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twój cover :) Nie pierwszy już raz piszę, że masz piękny głos :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety zgadzam się z Tobą. Nawet jeśli jest człowiek na coś zdecydowany to zdarza się, że każdy produkt jest otwarty. Tak samo przeciskające się dziewczyny, nie raz się zdarzyło, że zostałam chamsko przepchnięta. Przepiękny masz głos :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz