F-S #29 My Lucky Star

Witajcie! 


Dzisiaj Chińska produkcja. Podoba Wam się taka różnorodność w tej serii? Stwierdziłam, że chciałabym poznać filmy innych krajów. Wiadomo każdy kraj ma swoje własne standardy. 
Tak więc dzisiaj chińska komedia romantyczna.






OPIS:
Poznajemy dziewczynę, która sprzedaje w firmie bilety lotnicze, jej hobby jest rysowanie komiksów w których rysuję swojego idealnego chłopaka. Wygrywa wycieczkę do... Singapuru. Zgrywa się to z wykradzeniem bardzo ważnego diamentu, którego można użyć do stworzenia lasera. Ten laser będzie największą bronią na świecie. Tajny agent poznaję zwykłą dziewczynę. Czy to może się 
udać?




OPINIA:
Akcja filmu rozgrywa się w paru miejscach. Bardzo podobały mi się zdjęcia! Najlepsze chyba w tym filmie. Aktorzy też świetnie grają. Szczerze przyznam, że bardzo długo się wzbraniałam od obejrzenia tego filmu bo nie przepadam za komediami romantycznymi. Jednak w tym filmie akcja, komedia i romans są świetnie wyważone. Nie narzekam, że jest to po prostu za głupio komedia albo za głupi romans. Akcja jest bardzo fajnie poprowadzone i na dobrą sprawę nic tu za bardzo nie przeważa. 



PODSUMOWANIE:
Jeżeli znajdziecie ten film z lektorem to polecam go obejrzeć z całą rodziną, bo moim zdaniem jest też dobry dla dzieci. Taki na rodzinne popołudnie. Przyjemnie się go ogląda i jakoś chyba nie mogę o nim więcej powiedzieć. 
Taki średniak. Tak jak mówiłam, ja nie przepadam za tego typy filmami ale ten wyjątkowo jest w mojej kategorii "może być"


Moje ocena to 5/10
Nie jest to wspaniałe odkrycie kinematografii, ale nie jest to też głupia komedia romantyczna. 



Ja się z Wami żegnam i do następnego :) 

Komentarze