F-S #30 - The Act

Witajcie! 

Recenzja serialu The Act.

OPIS
Pierwszy sezon produkcji opowie o głośnej sprawie morderstwa Dee Dee Blancharde. Kobieta udawała przed wszystkimi, że jej córka jest ciężko chora – między innymi po to, by otrzymywać zasiłki. Dziewczyna miała dość udawania i przekonała swojego chłopaka, by zabił matkę. Wydarzenie miało miejsce w roku 2015, a sezon powstanie w oparciu o głośny artykuł Michelle Dean pod tytułem Dee Dee Wanted Her Daughter To Be Sick, Gypsy Wanted Her Mom To Be Murdered.
(opis ze strony NaEkranie)



Opinia
Serial całkowicie wciąga i całkowicie mnie "kupił"
Jak wiecie ja lubię wgłębiać się w sprawy kryminalne. 
Ten serial nie sprawił, że dowiedziałam się czegoś nowego o samej sprawię ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczył grą aktorską, która byłą cudowna, przedstawieniem wydarzeń, niektóre sceny były wręcz identyczne jak np w wywiadach przeprowadzanych przez telewizję z Dee Dee i Gypsy. 



Podsumowanie:
Ja polecam ten serial osobą, które lubią sprawy kryminalne, morderstwa i "wchodzenie" w psychikę mordercy. Ja osobiście miałam bardzo duży dylemat moralny przy poznaniu tej sprawy. Dee Dee była chora psychicznie i przez nią Gypsy został skrzywdzona ale czy zasługiwała na śmierć? 
Jeżeli chcecie poznać tą sprawę bliżej na prawdę polecam.
Jak dla mnie 9/10


Nie mogę dać fula bo wiadomo, jest to serial który niestety nie zaskakuję a przedstawia fakty które czasami są zmienione i udramatyzowne na potrzeby produkcji więc no...
Ja się z Wami żegnam i do następnego :) 



Komentarze

Prześlij komentarz