Powiedzieli:"Nie wywołuj wilka z lasu"- Karina Bonowicz

Witajcie! 


Trochę mnie tu nie było. Prawie rok! Nie będę opisywać co się stało, co mnie do tego natchnęło, żeby wrócić. Życie to ciągłe pasmo zmian, że tak poetycko powiem. Wracając do tematu książki. 

Przez tą całą pandemię mam w końcu czas żeby nadrabiać książki, które odkładałam na później. Ja jestem zwolenniczką hashtagu #zostanwdomu. 

Więc na prawdę mi się nudzi, ale to dobrze bo mam czas żeby zająć się rzeczami na które nigdy nie miałam czasu. 
Wracając do tematu książki.

Znalezione obrazy dla zapytania: karina bonowicz

Ja pierwszą część czytałam jakiś czas temu. Była fajna zabawna i interesująca. Były tam mankamenty, które mnie denerwowały ale miałam nadzieję, że w kolejnej części będą one naprawione.
Od razu jak wiedziałam o premierze następnej części to ją zamówiłam. 

OPIS:
Alicja po śmierci rodziców przeprowadza się z Warszawy do małej wioski na Podlasiu, Czarcisławia. W Czarcisławiu krąży legenda o czterech przyjaciołach, którzy zostali wygnani z wioski i zawarli pakt z diabłem w zamian za specjalne zdolności. Ich potomkowie będą potem za to odpowiadać. 

OPINIA:

Mnie druga część tej książki zdecydowanie bardziej się podobała i była bardziej wciągająca. Sposób pisania Pani Kariny sprawia, że nie mogę się od tej książki odebrać. Taka anegdota, jak zaczęłam ją czytać o 19, później stwierdziłam, że robię się śpiąca to poczytam na łóżku, spojrzałam na zegarek a tam 1 w nocy! 
Tak mnie wciągnęła ta książka, że nie byłam w stanie się od niej oderwać. 
W pierwszej części miałam trochę zarzutów do głównej bohaterki. Była nieogarnięta, ale dlatego, że przez całą pierwszą część nikt jej nie chciał powiedzieć o co chodzi i co się dzieje, to też było denerwujące, bo było to na zasadzie "rób swoje ale nie powiemy ci dokładnie co". Bohaterowie ciekawi i interesujący. W pierwszej części mamy  ich przedstawionych konkretniej w drugiej po prostu się pojawiają co jakiś czas. Jest co prawda jedna bohaterka Natasza, którą bardzo polubiłam w pierwszej części, jednak w drugiej zaczęła mnie już irytować. 
No co mogę powiedzieć.

Jeżeli chodzi o całość jak dla mnie fantastyczna książka, jeszcze do tego polskiej autorki, warta przeczytania i wpadnięcia w wykreowany świat przez panią Karinę. Ja już czekam na kolejną część! 

Dla mnie bomba 8/10.

Ja już permanentnie wracam na tego bloga :) 
Nazwa i wygląd się zmienił ale to dalej ten sam blog i trochę zmieniona Ja :)

DO następnego :) 

Komentarze