Vampires- francuskie wampiry

Witajcie!

Dzisiaj ma dla Was recenzje serialu. Ze względu na okres kwarantanny posty będę wstawiać codziennie, umilę sobie czas i mam nadzieję, że Wam również. 

Vampires (Serial TV 2020- ) - Filmweb
Dodaj podpis

OPIS:
Nastoletnia półwampirzyca z Paryża próbuje zapanować nad nowo odkrytymi mocami i kryzysem rodzinnym. Jakby tego było mało, ściga ją jeszcze tajna wampirza organizacja.
Filmweb.



Vampires - Netflix Season 1 Review - The Review Geek
Dodaj podpis



OPINIA:
Ja jestem zakochana w tym serialu. Cała otoczka przypomina mi wszystkie książki o wampirach, które swojego czasu bardzo lubiłam czytać. Serial na prawdę wciąga i porywa odbiorców. Bohaterowie są pełni tajemnic co jest bardzo ciekawe a bohaterowie stają się bardziej interesujący. Ja nie mogłam się opanować i obejrzałam cały sezon na raz. Trochę czuję się melancholicznie oglądając ten serial, bo swojego czasu czytałam bardzo dużo książek o wampirach i niektóre motywy są właśnie bardzo podobne, ale nie przeszkadza to przy oglądaniu. Jest to serial mroczny, wampiry są niebezpieczne, ale nie tak jak wampiry ze "zmierzchu" co świecą, tylko one na prawdę w te całej "mrocznej" otoczce są na prawdę przerażające :) Ja lubie takie klimaty :) 


Netflix's Vampires Season 2 Updates: Release Date & Story Details
Dodaj podpis
Vampires | Oficjalna witryna Netflix
Dodaj podpis


Dla mnie hit! 
Polecam w tym wyjątkowym okresie warto się zapoznać z tym serialem :) 

Do jutra kochani :) 

Komentarze

  1. Z chęcią zobaczę w wolnej chwili ten serial, wydaje się bardzo ciekawą pozycją.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być ciekawe. Lubię wampiry i dam temu serialowi szansę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego serialu, ale oglądałem kiedyś Pamiętniki Wampirów

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię seriale w takich jak klimatach :) zaproponuję go dzisiaj mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio pochłaniam masę filmów, więc i ten chętnie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz