5 rzeczy, których nie robiłam jako uczeń szkoły średniej

Siemanko!

Niedawno ogarnęła mnie nostalgia i zaczęłam sobie przypominać jak to było chodzić do szkoły średniej. W tym roku pisałam maturę. Wiem, że dopiero skończyłam szkołę, ale wspominając tak sobie uświadomiłam, jakie to moje szkolne życie mogłoby być prostsze gdybym nie popełniała tych błędów....


1. Nie odrabiałam lekcji

Mi w szkole średniej bardzo rzadko były zadawane prace domowe, a na niektórych przedmiotach nie były nawet sprawdzane przez nauczyciela. Pomimo, że bardzo mało ich było to ja oczywiście i tak ich nie odrabiałam a potem przepisywałam od kogoś na korytarzu. Niby takie nic ale tyle zmarnowanego czasu.

2. Nie uczyłam się w domu

Byłam strasznie leniwą osobą, której się po prostu nie chciało uczyć w domu i czasami wiedziałam, że na jakiejś lekcji weźmie mnie nauczyciel do odpowiedzi to mu podziekuję i poproszę o jedynkę. Teraz żałuję, że się nie przygotowywałam do lekcji bo mam dosyć dobrą pamięć i dużo wynosiłam z niektórych lekcji, jakbym się trochę w domu pouczyła miałabym na prawdę dobre oceny, a ja sobie olewałam. No cóż, błędy.

3. Nie byłam zorganizowana

Zapominałam o wszystkich sprawdzianach,odpowiedziach,kartkówkach. Dla mnie coś takiego jak organizacja nie istniało. Czasami próbowałam prowadzić jakiś tam kalendarz ale wszystko kończyło się po paru tygodniach. 


4.Nie jadłam śniadania

Teraz rozumiem jakie ważne jest śniadanie przed szkołą, żebym mogła odzyskać wszystkie pieniądze wydane na droooogie małe kanapeczki ze sklepiku szkolnego. Niezłą sumkę na mnie zbli.


5. Wszystko robiłam na ostatnią chwilę

No niestety. Zawsze i wszystko. Brak organizacji, lenistwo, nie uczenie się wcześniej na sprawdziany. Wszystko robiłam na ostatnią chwilę, na ostatnie 5 min przed rozpoczęciem lekcji. 
Na szczęście moja pamięć jest dosyć dobra i dawałam radę ale jakbym miała robić to znowu to bym chyba wymiękła. To było strasznie męczące. Bywały dni, że wieczorem siedziałam do późna żeby skończyć jakiś projekt bo przypomniałam sobię o nim za późno. To była męczarnia. 




To tle na dzisiaj. Nie popełniajcie tych samych błędów co ja. Warto się uczyć na czyichś błędach niż później na swoich. Mnie z tego wszystkiego pomogła wyjść moja dość dobra pamięć.
Ja na szczęście szkołę skończyłam. Od października idę na studia :) Już się nie mogę doczekać :)

Komentarze

  1. Zostaje Ci tylko to by na studiach szło ci lepiej niż w szkole

    OdpowiedzUsuń
  2. Też już jestem po szkole i mogę przyznać, że popełniam te same błędy. No ale czasu się już nie cofnie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz