Seriale, które warto nadrobić w tym wyjątkowym okresie :)

Witajcie :) 

Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zdrowi i jakoś się trzymacie. Już pewnie wiecie, że kwarantanna została przedłużona. Jakoś musimy sobie poradzić. Dla mnie najgorsze jest to, że po pierwsze nie zrobie prawa jazdy na, które byłam zapisana, ale egzamin przepadł, nie mam pracy, bo gastronomia zamknięta. Pracowałam jako kelnerka tak btw. No i lekcje online. Mój wykładowca stwierdził, że zaliczenie bedzie przez telefon :) Dla mnie masakra. Co prawda najbardziej współczuję maturzystą. 
Ale wiem, że to wszystko dla naszego dobra, więc siedzę  w domu i wychodzę jak muszę. Pamiętajcie o noszeniu maseczki bo jest to już obowiązkowe. Więc nie wychodźcie na żadne spacery, czy do sklepu jak nie musicie. Jeżeli są artykuły bez których możecie przeżyć, nie wychodźcie z domu. Nie tylko dla swojego dobra ale też dla dobra innych ludzi. 

Przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy. Do serialów. Ja jestem fanką serialów a ze względu na tą sytuacje miałam czas aby ponadrabiać. 
Oczywiście niektóre seriale, które wam dzisiaj polece mogą się powtarzać z serialami już zrecenzowanymi na moim blogu, ale to znaczy, że tym bardziej warto do niego zajrzeć :) 

Ponumeruję moje propozycje ale pamiętajcie, że to nie jest żadne zestawienie i niższy numer wcale nie znaczy, że serial jest gorszy od tego wyżej. 

1. Russian Doll
Kobieta zostaje uwięziona w tajemniczej pętli czasowej. Co wieczór idzie na tę samą imprezę, na której umiera, po czym rano budzi się cała i zdrowa.

Bardzo wciągający serial, ogląda się go "na raz" zwłaszcza, że ma tylko jeden sezon. Główna bohaterka jest przezabawna, świetnie wykreowana postać. 
Russian Doll (Serial TV 2019- ) - Filmweb

2. YOU

Menadżer księgarni zakochuje się w początkującej poetce. Z czasem zaczyna mieć obsesję na punkcie kobiety i likwiduje każdą przeszkodę mogącą zaszkodzić ich relacji.

Serial wciągający. Jest dosyć "hajpowany" więc na pewno o nim słyszeliście. Jest trochę przerażający. Ma dwa sezony. Moim zdaniem pierwszy lepszy :) 

Ty (Serial TV 2018- ) - Filmweb

 3. Chilling Adventures of Sabrina 

Wyniki wyszukiwania

Wynik z internetu z linkami do witryny

Może nie jest to moja ulubiona wersja Sabriny ale warto sobie ją obejrzeć. Drugi sezon moim zdaniem jest znacznie lepszy niż pierwszy. Dużo osób by się pewnie ze mną nie zgodziło, ale wg mnie ma lepszą fabułę. Znaczy te kolejne sezony, są o wiele lepsze. Ja polecam, na wieczór przy winku idealny, 

SERIAL] Chilling Adventures of Sabrina (Sezon #1) | LIS i WRONA
 4. The umbrella Academy 

Mój ukochany, niezastąpiony serial. W ciemno mogę Wam go polecić i poręczyć, że się nie zawiedziecie :) 
The Umbrella Academy na Netflix: o czym jest? | Party.pl



 5. October Faction
Łowcy potworów, Fred i Deloris Allen, walczą ze złem… i problemami, jakie stwarzają ich nastoletnie bliźnięta. 

Ciekawy serial fantastyczny, godny polecenia. 

October Faction | Oficjalna witryna Netflix

 
6. Pachnidło. 
Serial kryminalny opowiadający o zabójcy, który wzoruję się na książce Pachnidło. 

Bardzo mroczny kryminalny serial. 

Pachnidło (Serial TV 2018- ) - Filmweb

7.  Vexed
Serial kryminalny opowiadający o dosyć niedobranej do siebie parze detektywów. 
Prześmiewczy i zabawny ze sprawami kryminalnymi w tle. 
Vexed (Serial TV 2010-2012) - Filmweb

8.  Szefowa
Serial opowiadajacy o dziewczynie, która wie czego chce i zakłada własną firmę. 
Przezabawny serial, motywujący, a główna bohaterka nie da sobie "w kasze dmuchać" 

fwcdn.pl/fpo/27/76/772776/7785120.6.jpg

9. Atypowy 
Chłopak, który widzi świat odrobinę inaczej, wkracza w dorosłe życie.  Serial bardzo ciekawy bo widzimy świat z jego perspektywy oraz z perspektywy jego rodziny. 
Atypowy (Serial TV 2017- ) - Filmweb


10. SCREAM
Serial kryminalny, idealny dla nastolatków albo do winka. Ja sobie go chyba "odświeże" bo to jest na prawdę dobry serial,

Krzyk” powraca jako serial | Seryjni

11. Creazyhead
Serial komediowy. Opowiada o dziewczynie, która widzi demony. Spotyka drugą dziewczynę, która też widzi demony i obydwie stwierdzają, że trzeba im "skopać dupska". 

Crazyhead (Serial TV 2016- ) - Filmweb

12. Diablero.
Tu macie linka do recenzji. Mam nadzieje, że zrozumiecie dlaczego tak bardzo go kocham i niedawno wyszedł drugi sezon więc tym bardziej polecam. 

Diablero (Serial TV 2018- ) - Filmweb

13. The rain 
Serial opowiadający o końcu świata i deszczu, który zabija. Warto się zapoznać z tą propozycją ja osobiście czekam na kolejny sezon. 

The Rain”: Netflix ogłosił 2. sezon. Kiedy premiera „The Rain 2 ...

14. Dobre Miejsce
Serial o paru osobach, które umarły i dostały się do Nieba, ale czy na pewno. Serial błyskotliwy i zabawny. Już w pewnym momencie mnie bardzo denerwował, bo jednak 4 sezony to dosyć dużo. I nie wszystkie są moimi ulubionymi, ale bohaterów da się lubić, jest to coś nowego i świeżego. 

Dobre miejsce (Serial TV 2016-2020) - Filmweb

15. Final Space. 
Co prawda to kreskówka, ale za to jaka! Może nie jest bardzo inteligentna. Jeżeli macie niedosyt bo obejrzeliście wszystkie odcinki Rick and Morty to jest to coś dla Was! :) 

Final Space - streaming serialu online

Na dzisiaj tyle. Taki post jeszcze się pojawi na blogu, bo jest jeszcze wiele seriali, które chętnie bym Wam przedstawiła. 
To do następnego. Hej.! 



Komentarze

  1. Jakoś tak nie oglądam ostatnio seriali, nastąpiło chyba przesycenie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz