"W lesie dziś nie zaśnie nikt", czyli polska laurka dla slasher'ów.



Witajcie! 


Ze względu na epidemię, film został wrzucony na Netflix'a. Miał dobrą promocję, wszędzie mi się od jakiegoś czasu wyświetlały reklamy więc na prawdę byłam ciekawa. 


OPIS:
Film rozpoczyna się od przyjazdu młodzieży na obóz "Adrenalina". Obóz bez internetu, komórek i różnych sprzętów elektronicznych, dla dzieci, które są od tego uzależnione. Oczywiście są podzieleni na grupy i wyruszają na wyprawę przez las gdzie zaczyna ich atakować dziwny, brzydki typ i zabija jeden po drugim.

Znalezione obrazy dla zapytania: w lesie dziś nie zaśnie nikt
OPINIA: 
Film jest typowym slasherem. Jak na polskie standardy jest na prawdę na poziomie. Jak napisałam w temacie jest laurką dla tego gatunku. Jeżeli oglądaliście tego typu filmy to wiecie o co mi chodzi. Jest jeden gość i zabija ludi po kolei. 
Charakteryzacja mnie powaliła na kolana bo była świetna. Klient, który ich zbijał na prawdę był przerażający. Krew się lała wszędzie, odcięte ręce, głowy i inne części ciała. 

Znalezione obrazy dla zapytania: w lesie dziś nie zaśnie nikt
Osobiście Juli Wieniawy nie trawię w filmach, nie podoba mi się jej gra aktorska, po prostu mnie denerwuję, ale za to filmowy Julek, podbił moje serce. Film miał też zabarwienie komediowe i można było się zaśmiać. Grafika też byłą ciekawa i nakręcone sceny były w bardzo fajnym klimacie. Za ścieżkę dźwiękową szacun całkowity bo wpadała w ucho i zapadała w pamięć, ten ciągle powtarzający się motyw z horroru. Film ogląda się szybko i nie trzeba się na nim za bardzo skupiać. Jak na slesherach przeważnie. Bohaterów mamy bardzo schematycznych: głupią blondyneczkę, komputerowca, geja, pana popularnego i dziewczynę z mroczną przeszłością. 

Znalezione obrazy dla zapytania: w lesie dziś nie zaśnie nikt
Jednak jeżeli by odciąć to "polski" od slasher, to był w granicach rozsądku mało wymagającą produkcją. Jest to coś czego w polskim kinie jeszcze nie było. Autorzy wzięli wszystko co najlepsze z zagranicznych tego typu filmów i wsadzili do tego. Ja osobiście chciałabym zobaczyć więcej tak nakręconych polskich filmów. Jeżeli oglądaliście dużo tego typu filmów i liczycie, że w tym znajdziecie coś nowego to nie ma co go oglądać. Wszystko jest takie jak w schematach slasherów. Może następnym razem jakiś dobrze nakręcony horror innego typu, np coś z duchami? Obejrzałabym. Bardzo chętnie. :) 

Ja polecam. Delikatny film na wieczór, można się pośmiać :) 
Dla mnie mocna 6/10. 

Do następnego :) 

Komentarze

  1. Zgadzam się z Twoją opinią, sama wkrótce wyrażę swoją na moim blogu. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz